kolmapäev, 18. november 2009

Find duplicates?

Kuna mul on koju jäädes plaanis oma pildibaas lõpuks ometi ära korrastada, siis otsin nüüd programmi, millega skännida arvuti üle ja otsida üles mitmekordselt salvestatud failid. Ma tean, et mul on osasid pilte kuni viies erinevas kohas, avastasin selle hiljuti, kui ühte konkreetset pilti otsisin. Aga ükshaaval kaustasid läbi kammides läheksin ma ilmselt väga ruttu hulluks, kuna pilte on arvutis alates... 2004ndast aastast äkki... (Ma ei mäleta enam, millal esimese digika ostsin.)

Ma tean jah, et üks hea soovitus on "kasuta google't", aga kuna vastuseid tuleb seal terve peetäis, siis äkki on kellelgi kogemus ja oskab soovitusi jagada. Programm võiks olla selline, mis suudab võrrelda peale failinime ka failisuurust. Lisaks olen kuskil kunagi näinud programmi, mis suutis piltide puhul ka erineva nime puhul ära tunda, et tegemist on tegelikult sama pildiga. (Või siis on mul lihtsalt nii valesti meeles...?) Ma tean, et mul on mingi posu pilte just niimoodi mitmekordselt, et ühes kohas on nimeks "img_*", teises kohas aga on nimeks miskit sisuga seotut, näiteks kass1 või remont32. Need leiaks jah thumbnaile võrreldes üles, aga kuna neid on palju ja mitmes erinevas kohas, siis oleks hästi tore, kui mingi programm mu elu kergemaks teeb.

Seega... teab keegi mõnda programmi, mis mu soovidele vastaks?

4 kommentaari:

tikker ütles ...

kurat, minul on plaanis juba mitu aastat oma fotod ära korrastada ja kas ma olen selleni jõudnud... oeh :D

tegelikult ajasid isu peale, ma õige tegelen sellega natuke kohe praegu.

CV ütles ...

Kui midagi leiad, reklaami kindlasti välja (äkki sobib Mac'le ka) - mul sama mure! Ma suurema osa käisin juba käsitsi läbi.

Anonüümne ütles ...

Picasa näiteks. Päris adekvaatne minuarust :) Ei ole küll detailidega kursis, aga minuarust peaks Macile sobiv variant ka olemas olema..

Anonüümne ütles ...

Picasa? Minuteada on ka Macile sobiv variant olemas. Päris edukalt leidis igasugused pildid üles, millest mul aimugi polnud, et sellised mu arvutis olla võiks.