teisipäev, 22. detsember 2009

Jõulutus

Jõulutundega on tõsine ikaldus - see puudub täielikult. Pole üldse tunnetki, et miski püha oleks tulemas... Mõtted tegelevad titendusega ja jõuludele ei jäägi ruumi. Üldse läheb tänavu kuidagi palju asju teistmoodi kui tavaliselt... Muutuste aeg? Ei taha veel! Aga peas kumiseb viisijupp Time is tickin' away...
See hirmutab natuke, tahaks, et kõik oleks veel korrakski nii nagu on alati olnud. Aga näib, et minu soovile pole ette nähtud täitumist. Samas võib-olla on asjad teistmoodi ainult minu peas? Võib-olla annan mina asjadele rohkem tähendust kui neil tegelikult on? Võib-olla ma ootan rohkem, kui peaksin? Võib-olla... aga võib-olla aeg tõesti libiseb sõrmede vahelt minema ja kõik ongi juba täiesti teistmoodi...

Ausalt, see kodus istumine ei tule mulle vist eriti kasuks. Liiga palju aega mõelda.