teisipäev, 1. detsember 2009

Kodu korda! vol1.

Köögikappide koristamise käigus võib teha huvitavaid avastusi. Mina näiteks sain teada, et mul on:
* 6 sorti teed (tegelikult 8 - ühel marjateel oli "parim enne" ligi 3 aastat tagasi, selle viskasin minema, ja kaks teed on erineva tootja piparmünditeed, loen need üheks sordiks)
* 2 praktiliselt täis pakki Demerara suhkrut (mis imepõhjusel ma seda üldse ostnud olen...?)
* 3 vaniljesuhkru topsikut, igas erinev hulk sisu ka sees
* 2 kinnist pakki joogikõrsi
* praktiliselt terve 2kg pakk Veski Mati graham täistera nisujahu, mille "parim enne" oli 19.09.08
* 11.12.08 "parim enne" kuupäevaga tatrajahust makaronid

Homme on plaan kreemi- ja kosmeetikakapp ette võtta... Ootan põnevusega :D

Ning jah, kodus mõnusalt puhkamise asemel naudin mina hoopis põhjalikku korrastamist ja koristamist. Mõnus :)

3 kommentaari:

Maris 'oll' Torga ütles ...

teil on liiga palju kappe :)

aatomik ütles ...

Kui sul demerara suhkur üle on, siis ma võin sellele pretendeerida.

Mutt ütles ...

Enam ei ole üle, avastasin, et see sobib ideaalselt hommikupudru sisse panna. Ja esialgu sobib ka leivateol taigna tumedamaks tegemiseks, kuni jõuan poest mõne veel tumedama sordi koju tassida.