teisipäev, 1. detsember 2009

Küsimus.

Muideks, kuidas heledast pööratud nahast saapaid puhtaks saaks? Läksin täna jala rongile ja kuna teekond kulges mööda metsavaheteed, maantee serva ja päris metsarada, siis heledad saapad nii väga heledad enam pole... Võib niisama vee ja seebiga pesta või rikub see naha ära?

2 kommentaari:

Cranberry ütles ...

Vee ja seebiga ei soovita pesta, kui siis võid proovida seebivahuga, mitte hõõruda...lasta kuivada ja siis tolmuimejaga - olen nii laste saapaid puhastanud.
Enda saabastega ostsin spetsiaalse vahendi saapapoest (Ecco'st),lasin saabastel kuivada, puhastasin tolmuimejaga, panin aine ühtlaselt peale, lasin kuivada ja siis tolmuimejaga puhtaks - tõesti mõjus (vaatasin tuubi pealkiri on Nubuc/Suede colour cream-repair).

Magic. ütles ...

Mina sain oma saapad (seemisnahksed) fairy vahuga puhtaks :D Aga jah, nõustun eelkõnelejaga, hõõruda pole vaja! Pigem vaht peale, lase toimida ja eemalda vaht. Ma isiklikult lasin veega üle, kuna ei kartnud saabastest ilma jääda. (Ja no minu loogika ütles, et sellised "talve"-saapad peaks ju veega päris hästi hakkama saama. Said kah!) Special vahtudesse ma ei usu, Fairy ja pesuseep (eriti hea oli kunagine nn roheline seep) on mu parimad sõbrad igasugu mustuse eemaldamisel. Ok, Ajax pihustusvahend, hambapasta ja viil sidrunit päästavad teinekord ka päeva! :D