esmaspäev, 7. detsember 2009

Unetu


Ütleme nii, et 120cm laiune voodi on ilmselgelt liiga väike, et sinna neljakesi magama mahtuda. Need neli olime siis mina, mu kõht, meheraas ja vanemate kass. Kusjuures kass laiutas ikka mõnuga ja mina olen ju selline kassiarmastaja, et mitte ei raatsinud teda voodist välja lüüa. Väga ebamugav oli magada.
Lisaks on mind tabanud kohatine unetus - mitu ööd järjest vahin vähemalt kella üheni lage, siis saan vahepeal öö-kaks normaalselt magatud ja siis vahin jälle lage. Ja mind ei lohuta üldse, et see pidavatki lõpupoole normaalne olema...

2 kommentaari:

Gea ütles ...

ohoo, ma pole siia vahepeal sattunud, ja mis ma näen, kõhuga :)

see ei lohuta jah, aga ma olin viimase trimestri iga öö täpselt kella ühest kella kolmeni unetu. Pluss iga tunni tagant vetsu, eks, aga see käis juba autopiloodi peal.

tagantjkärele on naljakas, aga siis tegi viha küll.

Edu!

Maris 'oll' Torga ütles ...

Ihhiii :) Mul nii väga unetust ei ole. Küll aga on sissetallatud wc rada, rahutute jalgade sündroom, kõrvetised ja kohmakad küljekeeramised :) Kõigest eks! Jõudu!