laupäev, 16. jaanuar 2010

Liiga valus.

Tahate teada, mis tunne on avastada, et kuidagimoodi on failide varundamise ja kolimise käigus kaduma läinud KÕIK pildid, mis on tehtud enne Tallinnasse kolimist? Sünnipäevad, puhkused, ühised üritused sõpradega - kõik läinud. Ma ei suuda isegi mitte nutta. Kuidas ometi?!? Kuidas ma sain ära kustutada terve suure kausta piltidega??? Ma ju kontrollisin enne igat kustutamist, et kaust oleks mujale tühjaks tõstetud!!! Sõprade käest korjan osa pilte kokku, aga jäädavalt on läinud kõik pildid Joosepist... minu uitamistest kodukandis, ilmselt paljud perekondlikud pildid... minu sünnipäevad... See on nii kirjeldamatult valus. Ja kõik minu enda "osavuse" süü...


/Edit järgmine päev --> Kõvaketaste taastamise käigus selgus kurb tõsiasi, et need pildid on juba kunagi varem jalutama läinud... Andmete kopeerimiseks kasutatud kettal on olemas kõik muud failid, aga neid konkreetseid pilte pole. Seega seis on eriti nutune, ma lootsin taastamise abil miskit päästa...
Aga millal ometi olen ma suutnud terve suure kausta ära kaotada...?