neljapäev, 18. veebruar 2010

Huvitav.

Helistati mulle eelmine nädal ja tehti laenukindluslepingu pakkumine. Kuna ma sel hetkel just söötsin tibinat, siis ei viitsinud pikalt jahuda ja nõustusin, et saatku mulle pakkumine meilile ja ma vaatan hiljem seda asja. Täna siis hakkasin seda värki lugema ja süvenesin ka kindlustustingimustesse. Huvitav lugemisvara... eriti Välistuste osa on huvitav:

2.1 Kindlustussumma ei kuulu kindlustusandja poolt kindlustusjuhtumi saabudes väljamaksmisele, kui:
/--/
12.1.3 kindlustatu suri tuumakatastroofi või teadliku radioaktiivsete ainete kasutamise tagajärjel;
/--/
12.1.7 kindlustatu suri sõjategevuse, välisvaenlase akti, kodusõja, mässu, revolutsiooni või rahvarahutustes teadliku osalemise tagajärjel;

Üleüldse, kes otsustab, kas ma olin teadlik või mitte?

1 kommentaar:

Aleksei ütles ...

:D mine loe elukindlustuse tingimusi. kui leiad viisi kuidas kindlustus kätte saada, siis anna mulle kah teada