reede, 26. veebruar 2010

Tõdemus

Üldiselt olen ma täiesti veendunud, et minu laps ongi see kõige armsam terves maailmas ja vahel on jube kiusatus hordide kaupa praktiliselt ühesuguseid pilte igale poole üles laadida. Seega ma saan natuke isegi aru neist inimestest, kes orkutisse või blogisse kümnete ja kümnete ja kümnete kaupa lapse pilte panevad. Samas ma olen sugulaste jaoks tehtud albumisse pannud praeguseks ainult 71 pilti ja enamus neist on ikka päris erinevad, nii et päris hukka pole ma veel läinud... vist...

Aga jah, tips on ikka lausa uskumatult armas ja isegi, kui ta vahel oma silmaluugid hommikul kell kaheksa lahti lööb ja enam magama ei taha jääda, siis tema naeratus ajab isegi minusuguse hommikuse magaja paha tuju minema :)

Lisaks mõjub laps väga arendavalt - mu vasak käsi muutub aina osavamaks ja enam polegi väga keeruline vasaku käega süüa või arvutihiirt kasutada. Ning ma pole vist terve senise elu jooksul kokku nii palju laulnud kui viimase kuu ajaga :D Sõnad on muidugi täielik omalooming, aga ega laps sellest veel hooli. Muideks, üks väga tänuväärne laul on "sepapoisid, sepapoisid..." Tööd teevad ju veel paljud-paljud muud elusolendid - õpetajad, autojuhid, baarimehed, väiksed kassid jne. Kuigi peale paarikümmet minutit hakkavad ideed otsa saama... :P

Nii et jah, tänase päeva tõdemus on see, et laps on paganama armas ja mina arenen nii mis mühin. Laps muidugi areneb ka :)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

ei kuulu küll sugulaste hulka, aga tahaks ka seda albumit näha:)

Mann