kolmapäev, 10. veebruar 2010

While you were asleep...

Peale tänast ööd tuleb nentida, et ööuni ongi nagunii tugevalt ülehinnatud. Kes see ikka tahab öösel magada, eksole?
Ühtlasi tean nüüd, et mõnda aega ma juurviljakotlette ei söö... On sõna otseses mõttes valutum meile kõigile.

7 kommentaari:

soodomakomorra ütles ...

Welcome to Club!
ma varsti enam ei tea,mida üldse süüa tohin:)

Mutt ütles ...

Seni mul need paganama kotletid ainukesed, mis jama on tekitanud. Apoviti D-vitamiin kah garanteeris meile kaks magamata ööd, aga selle vahetasime parema vastu välja.

Aga eks mul veel alguse asi, tips sai alles 3-nädalaseks, küllaga aega gaasidega sõdida...

Maris 'oll' Torga ütles ...

Miks arvad, et Apoviti D-vitamiin ööund segas? Me anname ka seda Joosepile.
Aga meil läks asi tsipa paremaks kui hakkasin ise ristiköömne teed jooma (apteegitill) ja lapsele ka enne sööki beebidele mõeldud varianti andma.

Mutt ütles ...

Enne Apoviti andmist polnud kordagi gaasidega jamasid olnud ja kohe peale esimest andmist istusin pool ööd gaasivaludes lapsega üleval. Kui peale teist päeva Apoviti andmise katki jätsin, kadusid ka gaasivalud.

jalutaja ütles ...

Meil pojal olid ka Apoviti d-vitamiinist valud. Nagu selle väljavahetasime läks asi pojal paremaks. Nädalavahetusel maal käies unustasin devitoli linna ja laenasin siis õelt Apoviti... ütleme nii et tee linna oli kergelt öeldes põrgu:)

soodomakomorra ütles ...

mida Apoviti asemel annate, millist d-vitamiini?

Mutt ütles ...

Perearst kirjutas Devitoli retsepti ja lisaks palusin ühel tuttaval Soomest Jekoviti tuua.

Devitol pole gaase tekitanud, seega olen rahul.