teisipäev, 2. märts 2010

EMT Sõbranumber ei pruugi kokkuhoidu tuua.

EMT reklaami peale seadistasin minagi endale iseteeninduses kolm sõbranumbrit, kuhu odavamalt helistada saan. Täna vaatasin veebruari arve detailinfot ja see võttis suisa muigama - MinuEMT paketi kõnesid on ~3 minuti eest ja Sõberkõnesid on 1,5 tunni eest. Muigama võttis asjaolu, et MinuEMT raames maksan ma nagunii kindla summa, ükskõik kas ma ka reaalselt seadistatud mahud ära kulutan. Veebruaris kulutasin niisiis 140nest minutist tervenisti 3 ära. Seega minu jaoks Sõbranumbrid ei toonud mitte kokkuhoidu vaid hoopis umbes 50 krooni lisakulu - 23 krooni Sõbrakõnede eest + 25 krooni selle teenuse kuutasu. Lisaks kena kopikas MinuEMT kasutamata kõnede tasu näol...

Nüüd pean välja nuputama, kas mul on targem MinuEMT mahtu vähendada või sõbranumbritest loobuda.

Ja mahtudest rääkides, siis kes oli see ajukääbik, kes arvas, et hullult normaalne on panna Interneti mahu valikusse esimeseks 1MB ja siis järgmiseks võimalikuks valikuks 30MB?

4 kommentaari:

Kaja ütles ...

Selgituseks internetimahtude osas: 1MB on nö teenuse proovijatele, 30MB neile, kes juba sageli kasutavad (põhiliselt küll telefoniga. Eks need sammud kujunevad keskmise üldistuse tulemusel, kindlasti leidub kliente, kes kasutavad ka vahepealseid mahte.
Sõbranumbrite osas soovitan, et vähenda MinuEMT kõnede mahtu ja säilita Sõbranumbrid. Kirjeldatud kõneharjumuste puhul on see reeglina kasulikum valik ("reeglina" ütlen sellepärast, et igal kuul ei helista ju ühepalju ja kindlasti võiksid mõnel kuul mahtuda Sõbrakõnede minutid MinuEMT mahu sisse jms).
PS. Lisan võimalike arusaamatuste vältimiseks, et töötan EMT-s :)

Anonüümne ütles ...

Loe korra EMT arve läbi - mis sisuliselt on ähvardus - ja siis jagadki, et aeg on sellest ülbest saastast loobuda.

tele2 klient ütles ...

tele2-l on valida 5 mb ja siis järgmine 30 mb. on palju mõistlikum. 1 mb ei saa ju mitte midagi aga 30 jälle ei kasuta ära paljud kui ainult e-maile tsekivad vahel ja iseteeninduses käivad. mulle tegelt meeldis isegi kui oleks midagi veel vahepealset, näiteks 15 mb, mul tavaliselt läheb üle 5 aga alla 20 mb kuus.

Mutt ütles ...

Anonüümsele - mul pole plaaniski EMTist kuhugi kolida. Mulle see teenusepakkuja meeldib, isegi kui tal on omad vead. Kellel poleks? Minu silmis on EMT kõige kvaliteetsem ja ma ei hakka ometi head asja kehvema vastu vahetama...

Neti mahtude osas võiks tõesti valikus olla ka 5 ja 10 mega, 1 on vähe ja 30 on juba väga palju.