esmaspäev, 5. aprill 2010

Elu on ilus :)

Käisime eile Tuhala nõiakaevu vaatamas - väga lahe oli :) Ma polnudki varem oma silmaga seda keemist näinud. Lisaks katsusin oma käega järgi Eesti võimsaima energiasamba - peopesa läks täitsa soojaks :) Ja hobuseaugu vaatasime ka üle. 



Üsna mitu inimest oli peale meie veel seal, teeservad olid vist kilomeetri jagu täis pargitud...


Muul rindel... laisaks olen muutunud. Õnneks homme tulevad külalised, seega on sundust elamine korda teha. Muidu upuksime varsti kassikarvadesse ära vist. Õues käin siiski iga päev vähemalt tund aega, mõõtsime eile autoga mu tavapärase marsruudi ära - üks ots on 2,7 kilomeetrit, seega kokku jalutan ma päevas vähemalt 5,4 kilomeetrit. Vahel pikendan jalutamist ja teen majade vahel mitu tiiru, aga alati ei viitsi.  Igav on üksinda jalutada... Kuna õhtuti on nüüd pikemalt valge, siis olen paar korda meheraasu peale õhtusööki kaasa meelitanud ja veel väikse tiiru teinud. Varsti-varsti saab juba Sauele jalutama hakata, tee on juba peaaegu kärutatav! Siis saan natuke vaheldust.

Reedel tegelesime ka natuke potipõllundusega ja külvasime erinevaid maitsetaimi karpidesse. Loodan, et sealt miskit ka üles tuleb... Tomatid ja piprad kasvavad juba päris kenasti... See suvi tõotab rõdu väga roheline tulla :)

Ning kõige tähtsam - nägin kirjut liblikat ringi lendamas :) Ja lumikellukesed õitsevad maja ees! Kevad!!!

Kommentaare ei ole: