esmaspäev, 19. aprill 2010

Koogi dilemma.

Homme saab tibin kolmekuuseks juba! Kaalun nüüd siin, kas teha selle puhul napoleonikooki (vanaema retsepti järgi) või tiramisu'd. Kumbagi pole ma kunagi teinud, aga mõlemad on hästi tehes väga-väga head. Napoleonikoogiga on see mure, et seda saab ju suure plaaditäie - kes selle kõik ära sööb? Tiramisu tegemiseks aga on vaja osta kohvi ja likööri - esimest me ise ei tarbi ja mingi aja pärast saan jälle lahtunud kohvipaki ära visata, teist mina ei saa ja meheraas ei taha tarbida.

Muidugi võiks midagi hoopis muud teha, aga pea on ideedest tühi... Tahan kindlasti teha miskit, mida ma pole kunagi varem teinud. Esimene kuu tegin kräsupeatorti, teine kuu marmor-juustutorti shokolaadiga ja mõlemad tulid hästi maitsvad välja. Nüüd tahaks napoleonitorti teha, aga ei julge hästi... vanaema tegi seda niiiiiii hästi, et ma kardan proovida ja ebaõnnestuda.

Eks näis... lähen jalutan lapsega ja mõtlen välja, mida siis täna õhtul küpsetama kukun. Kui kaalukeel langeb napoleonitordile, siis võivad soovijad homme meie lapsele sünnipäevale tulla ja aidata torti hävitada :P Muidu pistan selle ise kõik nahka ja see pole küll viis, kuidas suveks saledaks saada. (Ma ei kuulu nende naiste hulka, kellel imetades kaal kolinal kukub. Mul on isegi paar plussinädalat olnud juba... Seega ei saa päris süüdimatult plaaditäit kooki nahka pista :P)



/Edit 22:24 --> See on ju ainult loogiline, et kui ma olen lapse meheraasule sokutanud ja lõpuks jõudnud kõik Napoleonikoogi põhjad valmis rullida, siis hakkab ahi jukerdama. Mis muul ajal ahi saakski töötamisest keelduda, kui hilja õhtul lapse sünnipäevaks kooki küpsetades?

Kommentaare ei ole: