reede, 7. mai 2010

Helged mõtted

Nimekiri pikenes - keelatud on apoviti d-vitamiin, juurviljakotletid, granaatõunamahl ja viimase avastusena ka melon. Peaks mainima, et suht mõnus elu on niimoodi :)

Aga tegelikult tahtsin ma kiidelda, kui hea ja tubli ja armas meheraas mul ikka on. Esiteks pidi ta leppima sellega, et pool möödunud aastast oli peamiseks hommiku-, lõuna- ja õhtusöögiks arbuus. Et kala sai ta süüa ainult siis, kui mina ära Tartus olin. Et talvel pidi ta iga päev kilo-paar mandariine koju tassima ja hea õnne korral sai isegi mõned ise ära süüa. Ning seejärel on ta juba üle kolme kuu pidanud leppima asjaoluga, et üks pisike pudin saab endale lõviosa minu ajast ja küllaltki suure osa tema vabast ajast. Et koos hommikute valgemaks muutumisega liikus tema hommikune äratus kella poole seitsme peale ja et seda äratuskella välja lülitada ei saa. Ja lisaks toob tema kannatlikkus, abivalmidus ja hoolivus mulle suure naeratuse näkku.

Mul oli varem maailma parim ja armsaim meheraas, nüüd on mul maailma parim ja armsaim perekond :)

Kommentaare ei ole: