esmaspäev, 10. mai 2010

Lahkuminek

Põhimõtteliselt on asjalood nüüd nii, et me lähme lahku. Mina ja minu juuksed. Sujuvalt langeb neid nagu lehti sügisel. Juuksed on igal pool mujal, aga mitte minu peas. Kui asi samas tempos jätkub, siis varsti olen kiilakas valmis. Ja mind ei lohuta üldse, et see on peale rasedust normaalne! Minu jaoks ei ole normaalne, et pead pestes pean pärast äravoolust peopeasaga karvu korjama! Aga eks ms lepin kurja saatusega... Mis muud mul üle jääb?

7 kommentaari:

Valkyrie ütles ...

Sa oled kindlasti 100-st kohast lugenud, et keera kuuma takjaõli pähe ja nii mitu korda paari nädala jooksul, aga no mis see 101. kord üle korrata siis ikka teeb. ;)

Maris 'oll' Torga ütles ...

oojaa :( Sama siin. Mõtlen küll, et äkki natukenegi aitab magneesiumi ja kaltsiumi söömine, aga ega väga kindel ka enam ei ole.

Cranberry ütles ...

Lohutuseks võin öelda, et see on mööduv nähtus. Olen 2 x peaaegu kiilakas olnud (põhjuseks 2 last ja imetamine), lõikasin lühikeseks, juuksur andis üht seerumit, mis pärast 2 nädalast tarvitamist aitas veidike aga päriselt taastus asi alles siis kui rinnaga toitmisest oli möödunud 5 kuud.

jalutaja ütles ...

oi kuidas ma tean seda tunnet....peotäite kaupa viskan juukseid päeva jooksul minema... vahel on tunne et lähen rõdule juukseid kammima, vähemalt ei pudeneks maha lapsele kättevahele.
Eile näiteks pidasin nõu oma juuksuriga, soovitas see aeg lihtsald üle elada kuid see võib võtta ka mitu aastat enne kui juukselangemine vähemaks jääb.:s

Mutt ütles ...

Valkyrie, miks just kuuma? Ma olen kuulnud takjaõlist, olen kasutanud ka, niisama külmalt, kui üle-eelmise aasta lõpus mingil põhjusel juuksed väga lahti olid. Ei oska paraku öelda, kas kasu ka oli, kuna rasedus tuli peale ja siis ju juuksed jäävad pähe kinni.

Mis lisakasu see kuumutamine peaks andma?


...mul vist isegi on natuke seda õli kodus alles veel...

Anonüümne ütles ...

Kui sul on vähegi kõhklusi ja kahju juukseid lõigata, siis ära tee seda :( Lõikasin ka eelmise aasta maikuus juuksed lühikeseks samal põhjusel ja nüüd kahetsen- ehk aasta pärast alles on nad jälle niisama pikad kui maha lõigates :( Pigem katseta kõiki teadaolevaid ja uusi nippe nende turgutamiseks


Lugeja

Mutt ütles ...

Oi, lõikama ma kindlasti ei hakka! Ma olen kolm aastat kasvatanud juba, ei kavatse veel niipea lühikeseks lõigata. Otsi tahan ainult piirata natuke, kui vaid leiaks sobiva aja juuksurisse minekuks.