neljapäev, 13. mai 2010

Tüüpiline naisterahva virin.

Väljas on suvi!!! Ja minul on ahastus - mul pole mitte midagi selga panna! Pee on veel vanade kevadiste/suviste riiete jaoks liiga lai, rinnaümbermõõdust ei hakka rääkimagi. Teksadega on täielik surm väljas liikuda, täiega kleepusid jalga. Lisaks sellele lagunesid Tartus mu ainukesed madalad kingad ära ja täna andsid nööridega papud ka otsad. No tuleb ju ahastus peale!


Huvitav, kas meheraas oleks laupäeval nõus üksinda paar tundi lapsega ringi kärutama, kuni mina Roccas kiire ostutuuri teen...? Üksinda on küll täielik surm pükse osta, aga parem see kui üldse mitte midagi. Koos mehe ja lapsega oleks asi veelgi hullem - no kaua sa neid pükse valid? Ja-jaaa, on küll kenad püksid... No võta juba midagi ära, mis sa valid nii kaua... jne. Seega üritan nüüd meest pehmeks rääkida, et ta üksinda jalutaks, kuni mina poes ostlemas olen. Hoidke pöidlaid, et see ka õnneks läheks!

Praegu aga topin uuesti oma paksud teksad jalga, nöörin poollagunenud papud kinni ja lähen teen veel ühe tiiru õues. Sellise ilmaga on puhas patt toas istuda!

Kommentaare ei ole: