kolmapäev, 9. juuni 2010

Ettenägelik vabandus

Igaks juhuks mainin, et kui ma juunis kellegi sünnipäeva või mõne muu tähtsa päeva maha magan ja selle puhul ei õnnitle, siis ausõna mina pole süüdi! Mul nimelt on kõik need asjad mobiili kalendris kirjas ja kuna mobiil on remondis, siis ei tuleta ka miski mulle meelde, et sellel või tollel on sünnipäev. Seega palun väga vabandust, kui ma kellegi sünnipäeva maha magan!


Rõõmsamatel teemadel ka - käisin täna tibinaga esimest korda beebiujumises ja minu ülisuureks rõõmuks laps lausa armastab vett! Naeratas ja kilkas nii rõõmsalt :) Ülilahe! Ja mõnus oli pärast korraks ka saunast läbi hüpata, küll väga korraks aga ikkagi sain sauna.Nüüd järgmine kolmapäev veel ja siis läheb ujumine suvepuhkusele. Siis hakkame ise tipsiga sulistamas käima, tean nüüd, et talle see meeldib ja julgen ka avalikku ujulasse nägu näidata.

Homme aga sõidan nädalavahetuseks Tartusse. 7:46 rongiga. Ma isegi ei taha mõelda, kui vara see on. Loodan, et laps magab terve sõidu ja ma saan rahulikult ajakirja seltsis kudeda. Kui pean lapsega aktiivselt võimlema hakkama, siis saab homne päev üks väga pikk päev olema...

Kommentaare ei ole: