laupäev, 12. juuni 2010

Tore päev

Kuna ma ei jõua jätkuvalt enda välimuse värskendamiseks juuksurisse aega kinni panema, siis muudan vahelduseks hoopis blogi kujundust. Blogger lasi uue valiku templiite välja ja panin kohe ühe prooviks peale kah. Mulle meeldib. Nipet-näpet on vaja muuta, aga seda teen mõni teine päev ja inimlikumal kellaajal. Praegu peaksin ma tegelikult tibina kõrval õndsat und nägema mitte siin arvutis istuma.


Ahjaa... tänane päev oli nii edukas, et sain odava raha eest koguni kolm paari pükse endale. Täitsa rahul olen. Eriti kuna ühed on sellised, et peeglisse vaadates tekkis küsimus, et kuhu need püksid mu puusad ja tagumendi peitnud on. See on alati hea omadus riiete juures :P Ja edevad erkkollased varbavahe-kingad sain ka, kontsaga pealekauba. 

Ning kirsike koogi peal - laps otsustas täna roomama hakata. Seega minu rahulik elu on läbi ja tuleb usinamalt kodus põrandaid pesema hakata. Kassile tuleks ka selgeks teha, et poetagu oma karvad kuhugi mujale aga mitte põrandale. Variant oleks muidugi ta kiilaks ajada, aga see oleks liiga traumaatiline kogemus meile kõigile :P

1 kommentaar:

unetiiger ütles ...

Oli tore sind näha emme ja pisitipsiga :) Sõitsin mööda aga ei hakanud signaga törtsutama, et teid mitte ehmatada ;)

Iludused olete!