esmaspäev, 19. juuli 2010

Idioodid.

Ma ausalt ei saa aru neist ajukääbikutest, kes kuulavad keset küla põhja keeratult muusikat. Nädalavahetusel lasti kõrvalmaja hoovis sülti konkreetselt 36h jutti, kuni teise päeva õhtul kell 23:03 neile ütlema mindi, et aitab juba. Täna käib vaibakloppimine (peene nimetusega vist trance) maja ees garaazide juures. Minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt on tegemist kõige koledama muusikastiiliga maailmas ja see tümps käib mulle tõsiselt ajudele. Aga kuni kell pole 23:00 võib iga mees oma kaaskodanikke terroriseerida nii nagu torust tuleb. Politsei suisa ütles nii.


Üldiselt on tänane õhtu üks suur must auk ja mul on tuju nii sitt, et eriti rohkem sitem olla ei saa. Väsinud inimene on kergesti ärrituv inimene, pidage seda meeles.

2 kommentaari:

Elsa ütles ...

Kas suveajal pole see seadusega määratud öörahu-aeg isegi mitte alates 24:00?
Mina veetsin ühe traumeeriva päeva laagris järve ääres, ajal mil üle järve peeti miskeid suvepäevi. Keskööks sai ikka nii siiber, et sai paar inimest sinnapoole saadetud, et no keerake natuke volli vähemaks - meil ju laagrilapsed tahavad magada! Ja nähti seal siis, et üks kolmest kõllist suisa järve poole (meile?!) keeratud.
Ikka kohutav - tulla kuskile pärapõrgusse metsa serva järve äärde ja panna vaibad kloppima, et ükski linnuke ligineda ei julgeks?! Grrr...

unetiiger ütles ...

Tegelikult ei ole ikka päris nii et öörahuni tüüta inimesi kuidas torust tuleb :)

Inimesel on õigus ka päevasel ajal oma korteris rahule. OLen ise reaalselt päevasel ajal politsei kohale kutsunud, küll aga saabus vaikus veidi peale kõne tegemist ja tühistasin tol korral oma kutse.

Garaažide esine või miski muu avalik ala aga kvalifitseeruks kindlasti KarS § 262. Avaliku korra rikkumine-Avalikus kohas teiste isikute rahu või avaliku korra muu rikkumise eest - karistatakse rahatrahviga kuni sada trahviühikut või arestiga.