pühapäev, 4. juuli 2010

Katki.

Juhhuu, ma saan uue pliidi! Lõpuks andis ahjuosa lõplikult otsad, enam remontima ei hakka. Mitte nii "juhhuu" on asjaolu, et ahi andis otsad siis, kui ma lehttaigna-saiakesed sinna küpsema pistsin... Mis ma nendega nüüd peale hakkan? Mikrolaineahjus vist ei kannata neid teha...?

Ja nüüd pean nuputama hakkama, milline pliit osta... Pean selle aja leidma, et maha istuda ja süveneda, mida üldse pakutakse ja mis oleks parim. Kaua valikuga venitada ei taha, kuna mul järgmise nädala menüüs ahjuliha ja kana-juurviljaahjuvorm. Ilma ahjuta neid eriti teha ei saa :P

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

vaata siis valides, et ahju uks oleks selline, mis kuumaks ei läheks:)

Mann

Mutt ütles ...

Ma ausalt poleks ise sellist asja taiband vaadatagi. Hea ema ma siis olen, eksole :P

Cranberry ütles ...

Hea kui ka nuppudel oleks nn lapse luku süsteem ;o)