neljapäev, 1. juuli 2010

Kiire.

No ma ei saa aru, kuhu sel lapsel kiire on?!? Ise on vaevu viiekuune ja juba tõuseb ise istuma, käputab (roomamise jättis üldse vahele, kohe hakkas kapsaussi-meetodil ringi liikuma) ja täna tabasin ta end voodipehmenduse najal püsti tõmbamast!
Igasugune rahulik elu on mul nüüdseks läbi. Koguaeg pean valvama, et laps end kuhugi ära ei lööks (tasakaal on veel suht kehva) või keelatud kohta ei roniks. Riiete ja mähkmete vahetamine on täielik võimlemiskava, laps jõuab end mustmiljon korda seljalt kõhule, küljele ja üleüldse kreeka-eeks keerata. Jalutades peab alati bondolino kaasas olema, sest kui laps vankris ärkab, siis pikka pidu pole - protestikisa tuleb kiiresti. Vankris selili on ju igav! Minul see-eest pole üldse igav :) Hoopis põnev ja lõbus on, lisaks veel on mu seltsielu nii aktiivseks läinud, et pole enam õieti aega kodus koristada ja süüa teha. Täna on üle tüki aja esimene päev, kus ma olen päevasel ajal kodus.
Viskangi kohe nõud masinasse ja lähen lapsega paariks tunniks välja rallima. Mõnusalt soe ja pilvine ilm on.

Kommentaare ei ole: