neljapäev, 22. juuli 2010

Linda :)



Kõik algas sellest, et mai lõpus tuli meile postkasti väike teade, et Kumnas avatakse juunist juuksurisalong - Linda salong. Kuna ma viimati kohtusin juuksurikääridega eelmise aasta augustis, siis tuli kange isu nendega Kumnasse kohtuma minna. Aega võttis, aga asja sai ja eelmine nädal panin lõpuks ka aja kinni. Täna siis oligi see päev, mil tuli juuksurisse minek ette võtta. Otse loomulikult suutsin ma sujuvalt ligi 15 minutit hiljaks jääda, viimasel ajal kipub ajaplaneerimine natuke kehvasti välja kukkuma. Aga juuksur ootas ilusasti ära ja ei paistnud ka väga pahandavat.
Salong on hästi armas ja mõnusalt kompaktne, mulle ka mugavalt lähedal. Juuksur oskas ja julges minu "maiteamismatäpselttahan" jutu peale soovitusi anda ja võlus mulle pähe ilusa soengu :) Mina olen igatahes väga rahul, mõnusalt kerge, suvine ja naiselik. Mulle ausalt täitsa meeldib, kui juuksur oskab ja julgeb soovitusi anda ega karda lõigata. Ja kui juuksuritoolist tõustes vaatab peeglist vastu uus ja ilus pea, siis oleks suisa patt viriseda :)
Nii et kui keegi siin Kumna kandis otsib uut juuksurit või lihtsalt kaalub, kas tasub seda uut salongi külastada, siis mina julgen Linda salongi soovitada, meeldiv kogemus oli ja kavatsengi nüüd Linda enda juuksuriks valida.

1 kommentaar:

siiralt, teie m. ütles ...

Ja tead milliseid ÜLIilusaid soenguid see juuksur veel teha oskab! Soovitan soengute tegemise juures ka tema juurde minna, inimesel on annet! :)

PS! Su lõikus on tõesti ilus :)