kolmapäev, 13. oktoober 2010

Hakkas meeldima

Sai jälle kinos käidud...

Solarises on üks asi võrreldes CC Plazaga kehvem - heli on minu arvates liiga tugev, võiks tsiba vaiksem olla. Ja tegelt on veel üks suur miinus - jäätisekokteile pole!!! CC Plazas on see mõnus, et võtan alt mõne imemaitsva kokteili ja naudin filmi (isegi koos lapsega...), Solarises on ainult popcorn ja karastusjoogid. Nõrk.

Aga film Söö, Palveta, Armasta. on lahe, mulle meeldis. Julia Roberts on juba ammu üks mu lemmikuid. Ning viimase aja parim tsitaat on ka sealt filmist pärit:
"Having a baby is like getting a tattoo on your face. You really need to be certain it's what you want before you commit."
Mõnusalt humoorikas film on, otseselt elu üle mõtlema ei pannud, aga ma olen praegu oma elu üle piisavalt õnnelik, et mitte tunda vajadust muutuste ja mõtiskluste järele. Lisaks olen ma liiga hajevil ja sooda, et mitte suuta sellise mõttetegevusega tegeleda :P
Muideks, lapsega on täitsa võimalik kinos käia, Solarise beebiemmede kinoaeg satub täpselt mu tibina uneajale, seega enamuse filmist põõnutas tibin lihtsalt maha. Mis viga niimoodi filmi vaadata.

Ning pildi autor on Magnus Heinmets.

1 kommentaar:

Tuuker ütles ...

Mismõttes jäätisekokteile pole Solarises? Kus need siis jäänd on?

Neid fancy virsikuvärke jah ei saa, mis CC-Plazas on, aga muidu jäätisekokteilide asjus vaata piletiletist vasakule:)