neljapäev, 7. oktoober 2010

Käisime jahil


Eelmine nädalavahetus olime Pärnus ämmal-äial külas. Meheraas putitas natuke oma uut autot, mina veetsin aega ämma seltsis ja rallisin niisama mööda Riia maanteeks nimetatavat songermaad. Ilm oli suurepärane ja laps magas kah mõnuga meie pikkade jalutuskäikude ajal. Ma vist olen varemgi maininud, et Pärnu on imeline linn ja ma võiksin seal lõputult jalutada.
Vaatasime ka taasavatud rannapargi üle - väga ilus on ja ma ootan huviga, kas suvel hakkab keegi ka päriselt seal malet/kabet mängima ja piknikulaudade taga sõprade-perega pikniku pidama.
Avastasime Lepakeskusest ka imemaitsvaid sõõrikuid pakkuva sõõrikukohviku, soovitan kindlasti kõigil degusteerimas käia, keele viivad alla! Me ostsime tagasiteele kotitäie kaasa kah, enamus neist oli otsas enne Pärnu piirini jõudmist. Soojalt on need lihtsalt parimad! :)
Laupäeva õhtul käisime ka rannas karvaseid lehmi jahtimas. Ajastasime oma mineku nii osavalt, et sattusime täpselt peale, kui kari oli kokku aetud ja ootas "öömajja" ajamist. Imeilusad loomad :)

Üldiselt... ilus nädalavahetus oli :)

1 kommentaar:

tikker ütles ...

hehee, mu ema avastas ka kunagi suvel lõhna peale selle kohviku ja nüüd ei suuda sealt mööda minnes kunagi ilma sõõrikuteta ära tulla :D