neljapäev, 2. detsember 2010

Jaanika.

"Asjad, mida on vaja teha" nimekiri on hirmuäratavalt pikk ja laupäev on lausa õudustekitavalt lähedal. Kogu organiseerimise käigus olen selgeks saanud, et mina olengi oluliste asjade viimasele minutile jätmise kroonimata kuninganna. Või siis on lihtsalt paanika-jaanika-moonika oma pesa juba mu põue ära teinud ja ma ei suuda asju selge pilguga vaadata.
Igatahes üks on selge - enne pulmi mina küll magada ei suuda. Mismoodi ma peaksin magama, kui nii palju asju võib valesti minna ja ära ununeda?

Praegu oleks hädasti lapsehoidjat vaja, kes selle väikse (aga sellegipoolest armsa) viripunni enda hoole alla võtaks ja minul asjatada laseks. Ja ühtlasi võiks keegi mu lapsele õpetada, et päevasel ajal on ka toas hea magada. Ei pea iga kord õue minema või siis surmväsinult üleval istuma. Minu elu oleks kohe nii palju kergem.

2 kommentaari:

tikker ütles ...

oh, see on täitsa tavaline värk, et sellised asjad viimasele minutile jäävad. been there, done that :) ellen oli kah sel ajal täpselt 10-kuune.

aga küll sa kõigega hakkama saad! ja laupäev tuleb kindlasti kõige imeilusam :)

Maris 'oll' Torga ütles ...

Oi milline äratundmisrõõm selle toas magamisega. Ma olen ka tõeliselt kade nende titemammade peale, kelle lapsed toas nii 2 või paremal juhul 3 tundi jutti toas magavad... :( Urr. Ma saan aru, et see on mu kehakaalule väga hästi mõjunud aga ikkagi olen tõsiselt kade.