kolmapäev, 29. detsember 2010

Meeste lihtne elu

Teate, vahel ma ausalt mõtlen, et meeste elu on ikka palju lihtsam. Mees abiellub - peab meeles pidama, et sõrmust ei unustaks. Naine abiellub - peab kõik uued dokumendid tegema; erinevate asutuste vahet jooksma, et nimi ära muuta; uue allkirja kujundama ja lisaks ka uue nimega kuidagimoodi ära harjuma. Sõrmuse meeles pidamine veel lisaks. No on ju meestel kergem.


Nii et täna sean sammud Roccasse uue passiga vehkima. Millalgi peab ARKi ja Eesti Energiasse ka jõudma. Ja kindlasti veel kuhugi, mis mul hetkel üldse meelde ei tule.

6 kommentaari:

CV ütles ...

Ei ole meeste elu selles osas lihtsam. Ka Sinul oli valik. Mina näiteks kuulun sinna koolkonda, kes valiks mitte muuta oma nime, sest ma ei salli seda traditsiooni silmaotsaski, aga see on ainult minu subjektiivne arvamus (ja puudutab ainult minu elu). Sulle aga edu harjumisel!

Mutt ütles ...

Noh, ütleme nii et ega valikut eriti ei olnud. Minu vana nime on Eestis tuhandeid, uut nime nüüd 14. Ja ma olen seda meelt, et perekond on ikka ühe nime peal. Kui võtsin mehe, siis ikka terve komplekti koos saba ja sarvedega.

Vana nime kinkisin tänusõnadega isale tagasi.

Reelika ütles ...

Panka tuleb uue passiga minna, et uus kaart saada ja siis tööle töölepingu redaktsiooni tegema.
AGa üks hea asi on siiski nimevahetuses, saad uue passipildi.

Mutt ütles ...

Töölepingut lähen tegema siis, kui kunagi tööle tagasi lähen, praegu ei tahetud veel.
Uut pangakaarti ei saanud, kuna enam pole vaja kaardiga makstes dokumenti näidata - piisab kui pin-koodi teada.

Ja passipildi vahetus küll hea pole. Vanas passis oli täitsa vaadatav pilt, uus on lihtsalt jube. Järgmised viis aastat peab nüüd seda vahtima. :P

CV ütles ...

Eeee. Mine panka tagasi ja NÕUA uut kaarti nimevahetuse tõttu. Ütle neile, et juhuslikult ei ole Sa sunnismaine ega ela ja ostle ainult Eestis. Mujal maailmas on väga palju neid kohti, kus jääd püsti hätta kui vale nimi kaardil on. Loll jutt, et pin'st piisab. See hetk kui Sa täiesti lollis situatsioonis end üks hetk leiad pangakaardi vale nime pärast on hilja kahetseda, et äkki oleks ikka võinud .o0 Samas noh, äkki ei juhtu ka kunagi midagi ja pole mõtet muretseda.

Mutt ütles ...

Oi, selle peale ma ei tulnudki, et välismaal ju ikka õige nimega kaarti vaja. Aitäh, et ütlesid, mul kaart kehtib veel päris pikalt, üsna kindel, et sel ajal kuhugi välisriiki satun.
Järgmine nädal on nagunii plaan Kristiinesse kohvitama minna, siis käin pangast ka läbi.