esmaspäev, 17. jaanuar 2011

Meie päev

Tulles vastu üldsuse soovidele (loe: Oll soovis), siis panen ka siia mõned pildid. Küll mitte päris samasid, mis facebooki, aga ilusad sellegipoolest :) Muide, annan täitsa lahkelt loa soovijatel mind facebookis sõbraks lisada, kui soov natuke rohkem pilte näha.



















Fotograafi siis jätkuvalt Urmas Ääro.
Pildid kronoloogilises järjekorras - Linda juuksurisalong, Laitse loss, Tallinna perek.seisuamet, Laitse loss.

Ja juhuks kui kedagi huvitab, siis tähtsamad tegijad meie pulmast:
Pulmaisa: Kuldar Koch
Fotograaf: Urmas Ääro
Pulmaauto: Vana Volga ehk Suhtesepp.com
Peopaik ja toitlustus: Laitse loss
Pulmatort: Pihlaka kondiiter
Pruudikimp ja muud lillekaunistused: Kolm Lille
Soeng: Linda juuksurisalong
Pulmakleit: Pärl

Meikija nime paraku ei tea, mu juuksur organiseeris ta ja pulmasaginas olen tema nime ära unustanud.
Kutsed tegime ise, tahtsin, et oleksid sellised isiklikud ja omanäolised.

Üldiselt kiidan kõiki tegijaid taevani, eriti pulmaisa, kes oli täpselt ideaalne meie erilist päeva veelgi erilisemaks tegema.

Pulmaauto oli kõige õigem valik, kohe selline mõnus värin tuli sisse, kui sinna peale juuksurit sisse istusin. Paha ei teinud ka asjaolu, et Suhtesepp on läbi kogemuste koostanud n-ö esmaabikotikese, kus leidub peale muude vajalike asjade ka terve hulk valgeid pulmalinte, mis ka käiku läksid. Ma nimelt unustasin valmisostetud lindid peale fotosessiooni ilusasti Laitsesse ja meelde tuli see alles poolel teel Tallinnasse.

Laitse loss on aga võrratu koht väga maitsvate toitudega. Pulmade-eelne kommunikatsioon kulges natuke üle kivide ja kändude, mõned kirjad läksid kaduma kah, aga lõpuks sai ikkagi kõik ideaalselt korraldatud. Ja lossituba, kus me oma pulmaöö veetsime, oli võrratu :)

Kolm Lille saab kiidusõnad imeilusate lilleseadete eest ja meeldiva üllatusena avastasin, et pruudikimp oli tehtud imehästi lõhnavatest roosidest. Nagu päris :) Ma kohe tükk aega nautisin seda meeldivat roosilõhna. Lisaks oli nende hinnapakkumine kõige soodsam - saatsin kolmele lilleärile täpselt samasuguse kirja samade piltidega ja hinnapakkumiste vahe tuli peaaegu kahekordne. Müstika.

Oma juuksurit olen ma juba korduvalt kiitnud ja kiidan veel kord - ta mitte lihtsalt ei teinud mulle ilusat soengut vaid ta ka aitas mul natukeseks ajaks unustada, et käes on see hästi tähtis päev ja et närvid peaksid end ilusasti krussi keerama. Sain natuke aega lihtsalt mõnusalt juttu ajada ja lõõgastuda.

Fotograafi kiidavad pildid niigi, teda rohkem kiitma ei pea :) Ilusad pildid ilusatest inimestest, polegi muud ju öelda :)


Üldiselt... see oli kõige erilisem päev minu elus ja mul on väga hea meel, et tegime just need valikud, mis me tegime. Mitte midagi ei kahetse ega nuta taga, kõik oli fantastiline ja ma olen väga-väga õnnelik. Ja see ongi peamine.

2 kommentaari:

Maris 'oll' Torga ütles ...

:) väga ilus.

Anonüümne ütles ...

Väga kena! Armastust ja õnne kohe õhkub neilt piltidelt! Pikkki-pikkkki kooseluaastaid!
Blogi lugeja