esmaspäev, 3. jaanuar 2011

Vana ja uus

Mõtlesin siin korra, et teeks oma eelmisest aastast kuu kaupa kokkuvõtte, nii et panen iga kuu kohta ühe pildi, mis sel kuul erilist oli. Aga kui otsast seda tegema hakkasin, siis taipasin, et mis ma ikka hakkan ühteteist lapse pilti üles riputama, niigi neid siia pandud ju... Sest ma pean aus olema, et kuigi mu seltsielu on peale koduseks jäämist lausa hämmastavalt elavaks muutunud, siis n-ö eredad momendid on ikkagi lapsega seotud. Ainuke erand oleks detsember meie pulmaga. Nii et ei hakka siis korraga tervet posu titepilte toppima, kõigil kergem olla siis :)

Loen hoopis niisama üles hetked, mis meelde tulevad ja mis olulised on:
* sain emaks ja abikaasaks, minu kaks suurt soovi täitusid ühe aastanumbri sees;
* hakkasin trennis käima -  see on miski, mida ma pole eriti harrastanud oma senise elu jooksul;
* suvel käisime läbi peaaegu kõik kesklinna muuseumid ja muud vaatamisväärsused, jalutasime lõputult ja ronisime tornides. Väga kultuurne suvi oli, mulle meeldis :)
* käisin augustis Lahemaa käimismaratonil - 42,2 kilomeetrit sai sammutud vähem kui seitsme tunniga!
* sain 30 aastat ilusaks ja targaks. Sünnipäevamasendus puudus täielikult :)

Muidugi oli möödunud aastas veel ohtralt eredaid hetki, aga need on siin sellised, mis mulle meelde tulid :D


Uue aasta lubadused... Mhm... üritan olla kannatlikum nii lapse kui mehega :) Ja trennis üritan ka edasi käia. Ning natuke rohkem sooviks blogida ka, tunnen sellest puudust natuke. Natuke rohkem keskendumisvõimet ei teeks ka paha... Aga üldiselt keskendub minu mõttemaailm veel nii palju lapse kasvatamisele, et isiklikus plaanis neid soove ja eesmärke nagu eriti polegi. Kõik on seotud lapse ja tema arenguga, mina tahaks lihtsalt suvel Saaremaale spasse sõita ja siis muidugi pulmareisile ka :) Ning loodan, et uus aasta toob meie perele ohtralt helgeid ja rõõmsaid hetki, et neid koos nautida :)

4 kommentaari:

Reelika ütles ...

See Saaremaale tulek on üks öige hää idee. Andke siis meile ka teada, korraks silmast-silma teregi hea öelda. Ja plikad saavad tutvuda.

Mutt ütles ...

See oli ka üks plaanidest :)

tafkav ütles ...

Mina kaa tahaks silmast-silma kohtuda, kui võiks paluda. :-) Saaremaal siis.

Mutt ütles ...

Jätan meelde ja kui tulekuks läheb, siis informeerin ette - siis saab plaani pidada. :)