esmaspäev, 7. veebruar 2011

Õhtul

Üks mõnus kokteilikoolitus / emmede jutuõhtu on just paras meelelahutus ühte esmaspäeva õhtusse. Pole ikka väga-väga kaua saanud niimoodi õhtupoolikul ilma lapseta kuskil käia. Mõnus oli :)
Aga seda pean nentima, et Virgin mojito pole ikka üldse nii hea kui üks korralik rummiga mojito. Aga vähemalt sain palju häid ideid ja küll varsti saan kokteili sisse ka rummi lisada. Aega on selle kiire asjaga :)


Ning taaskord pean nentima, et emaks saamine on minu elu nii mitmel moel rikastanud, et lausa uskumatu. Lapse kasvatamine ja tema arengu jälgimine on üks külg, aga kogu see seltskonnaelu, mis viimase aastaga minu ellu on tulnud... see on teine külg. Ja väga meeldiv pealekauba. Sain välja oma tavapärasest ringist ja olen leidnud tänu lapsele nii palju toredaid inimesi oma ellu, et lausa lust ja rõõm on kodune ema olla :)

2 kommentaari:

tikker ütles ...

muig. ja sina olid see, kes oli kunagi vist isegi VEEL titevaenulikum kui mina :D

ma ikka pidevalt mõtlen, kui tore on elu areng. mul oli enne mõnus elu, aga nüüd on teistmoodi ja veel mõnusam. rääkimata sellest, kui palju silmaring avardunud on, ma olen nii tohutult palju õppinud...

Mutt ütles ...

Mitte just päris titevaenulik, aga lihtsalt ükskõikne titenduse suhtes.


Aga eks me kõik arene kuhugi suunas, ilma oleks ju raske :)