reede, 25. veebruar 2011

Varsti saan taas nägijaks :)

Käisin täna prille ostmas. Kuna tibin sai mu vanadest prillidest jagu ja plastikust raami ikka keskelt kokku ei keevita, siis tuli uued osta. Ei ole üldse lõbus minna poodi teadmisega, et ma PEAN prillid ära ostma. Ilma poest väljuda ei saa. Peale seda, kui olin ära proovinud kõik* plastikust raamid poes, tuli müüjale mõte, et sobima peaksid ju ka raamid, millel sangad on plastikust ja raamid (mis vastu nägu ju ei puutu) metallist. Ja siis saabus hetk, mida ma arvasin on võimalik ainult riidepoes kogeda - panin prillid ette ja kohe oli tunne, et need ongi minu prillid. Lausa jõnks käis läbi. (Viimati kogesin seda tunnet pulmakleiti valides, kus kah kohe esimesest hetkest oli selge, et see ongi minu kleit.) Hind oli küll tsiba (või lausa mitu tsiba kohe...) krõbedam, kui ma olin plaaninud, aga kuna mul tõesti on prille vaja ning külmade ilmade ja transpordiraskuste tõttu ei ole võimalik eriti mööda poode ringi joosta, siis tuletasin meelde tagastatavat tulumaksu ja otsustasin need raamid ära osta. Kohe samas kontrolliti ka mu silmanägemine üle ja nädala pärast olen taas õnnelik nägija.

Ahjaa... sain teada, et mul vist on üks kõrv teisest natuke madalamal. Ma muidu ikka olen oma kõverat nina süüdistanud, et pooled raamid ees viltu on, aga müüja ütles, et see tuleb hoopis sellest, et üks kõrv on teisest natuke madalamal. Nii et vot mis tarkust prillipoest saada võib.


* Olgu, päris _kõiki_raame ei proovinud, valikust jäid välja poolt nägu katvad raamid.

Kommentaare ei ole: