neljapäev, 17. märts 2011

Armas :)

Vahelduseks paar viimase aja lõbusamat hetke pildilisel kujul:

- teisipäeva õhtul jäi laps arvutilaua alla magama, pole kunagi varem niimoodi lihtsalt kustunud. Minu arvates ülimalt nunnu vaatepilt (aga ma olen antud lapse ema ka, nii et ilu võib vabalt vaataja silmades peituda...)


Ja viimasel ajal käib pudru "söömine" meil niimoodi, et putru lendab kahte lehte laiali ja suhu ei jõua seda praktiliselt üldse. Lahke lapsena pakutakse ka emmele ampsu. Aga küll me ükskord ka selle selgeks saame, kuidas igaüks sööb ise - tibin oma lusikaga oma kausist ja oma suhu ning mina saan ilma riideid vahetamata  lapse kõrval enda hommikusööki süüa.



Ja täiesti teemaväliselt õhkan heldinult, et mul on jätkuvalt maailma kõige parem mees ja ma olen nii õnnelik, et me teineteist leidsime. Mõnus on õnnelik olla :)

Kommentaare ei ole: