pühapäev, 6. märts 2011

Tegin täna ühe katse..

... Pirukasse muna ei pannud, aga katsetasin, kuidas maitseb lasanje, kus on vahel hakkliha-shampinjoni- ja kana-porrukaste. Meile nimelt ei meeldi see valge kaste, mis muidu igast retseptide järgi lasanje sisse käib. Nüüd küpseb suuuuuuuur ports lasanjet ahjus, mees koristab kööki ja mina lõõgastun pokaalikese veiniga. Ausalt, selline elu on täitsa lill. Poole tunni pärast on lootust teada saada, kas katsetus kandis vilja või tasub mul katsetamine edaspidi ära unustada. Vähemalt enne lasanje vahele pistmist maitsesid mõlemad kastmed väga hästi, seega vast päris jube asi sealt ahjust välja ei tule. Kuigi üks viga on juba teada - emba-kumba kastet tuleks teha pool kogust, mul sai vorm ikka triiki täis seda lasanjet.

Seekord kirjutasin endale üles ka, mida, kui palju ja kuidas. Muidu pean järgmine kord jälle mööda retseptiraamatuid lappama ja tarkust kokku koguma. Kui lasanje maitstud ja söödavaks tunnistatud, siis panen siia ka "retsepti" üles. Siis on hea tulevikus leida ja kasutada.

5 kommentaari:

tafkav ütles ...

Ehh, eelmine kommentaar läks kaduma, proovin siis uuesti.

Igatahes tahtsin öelda, et ma teen lasanjet hoopis kastmeta ja väga hea on. Lihtsalt teen seda hakklihakraami vedelamalt. Vein, tomatikaste jmt. Ei tule põrmugi kuiv lasanje.

Mari ütles ...

Retsept on teretulnud! Ma olen lasanjet kaks või kolm korda teinud ja iga kord on pealmine kiht väga kuivaks ja krõbedaks jäänud... Ilmselt liiga vähe kastet, ma ise arvan.

tafkav ütles ...

http://rojukene.wordpress.com/2010/04/14/om-nom-nom/ - mina tuginen Rojukese vahendusel leitud Anni Arro retseptile, lisareservatsiooniga, et jälgin, et täidist oleks nii palju, et plaadid kuivaks ei jääks. Ohtralt juustu aitab loomulikult kah selle vastu. :-)

annika ütles ...

mina teen selle retsepti järgi: http://www.nami-nami.ee/recipe.php?q=detail&pID=8883
(kastmeks on hapukoor)

tõesti supermaitsev jääb.

LegaalneBlond ütles ...

Mina aga teen Maru retsepti järgi, kus valge kaste on selline:
4 dl vahukoort
250 gr hapukoort.
Segada ja maitsestada soola, pipra ja muskaatpähkliga. Ja siis kulgiba laotad iga kihi vahele.

Väga hea tuleb! :)