neljapäev, 10. märts 2011

Teisipäeval

Aga mina sain naistepäeval AK-47 poolautomaadist lasta! Mees ostis mõni aeg tagasi endale ühe lasketiiru vautseri, mis sisaldas kuue erineva relvaga laskmist, ja naistepäeval siis realiseerisime selle ära. Lahke inimesena andis ta ka mulle võimaluse elus esimest korda päris relva käes hoida ja ka paar lasku teha. Märgile ma küll pihta ei saanud, aga see oleks ka puhas ime olnud, kuna ma ei osanud/suutnud kuidagi niimoodi sättida, et sihikut õigesti näinud oleksin. Lasksin huupi :D Ega ma väga julgenud selle relvaga seal võimelda ka, ikkagi päris relv ja päris kuulid. Aga lahe oli :) Selline teistmoodi naistepäev :)

1 kommentaar:

Reelika ütles ...

oi-oi, vot see oleks täiuslik naistekas. Mulle meeldivad relvad (Aga ärge seda mu pisikesele tütrele öelge.)