neljapäev, 21. aprill 2011

Täielik ebaõnn

Ma ei tea, millega ma hakkama olen saanud, aga Kuri Saatus vihkab mind. Juba teist korda järjest tabas meid haigus ja jälle ei saa me Tartusse tulla. Seekord olen mina see tõbisem, laps on õnneks üsna rõõsa ja rõõmus. Järgmine kord ma enam ei tee pikki plaane ja Kurjale Saatusele ei räägi, kui Tartu plaanime minna.

Aga nüüd on mul 1,2 kilo saiajuuretist, millega pean midagi peale hakkama. Kuna plaanisin Tartus ka saia teha ja õeraasule oma tarkust jagada, siis tegin juuretist kohe hulgim. Nüüd aga jääb see kõik mulle. Minema ka ju ei viska... Seega kui homme end tsiba tugevamana tunnen, siis hakkan saia tegema. Hetkel ei jaksa hästi püstigi seista, taigna peksmisest ei tasu unistadagi.

Aga kõhuviiruse meeldiv kõrvalnähtus on see, et olen jälle sammukese lähemal oma unistuste kaalule - ainult 1,9 kilo veel minna! :)

Kommentaare ei ole: