pühapäev, 8. mai 2011

Pühapäev

Täna oli ilus päev :) Soe ja päikeseline. Laps lasi mul hommikul magada ja mängis rahulikult issiga. Ja kui ma kella üheksa ajal ilusasti puhanult ärkasin, siis otsustasime, et on täpselt õige päev loomaaia-hooaeg avada. Ega emadepäeval tulebki teha ju asju koos terve perega :) Loomaaias oli väga lahe nagu alati. Nägin jälle oma suuri lemmikuid põssasid. Nautisid ka ilusat ilma ja peesitasid sooja liiva peal.


Elevantide majas nägime ühte piiiisikest kilpkonna ka, kes oli lastud rahva sekka jalutama:


Ja lindude alas nägin esimest korda pelikani lähedalt. Tavaliselt nad ikka vaatavad kogu seda söötmismaja ümber toimuvat möllu kuninglikult eemalt, aga täna olid neli pelikani teiste lindude seas ujumas ja üks jalutas lausa majakese kõrval murul. Igatahes sain oma mobiiliga temast mugavalt pilti teha ja kui oleksin julgenud, siis oleks ilmselt saanud ka pai teha. Aga ma igaks juhuks ei hakanud ennast ja looma traumeerima.


Tibin ka vaatas suurte silmadega ja oli kõigist loomadest vaimustuses. Ta õppis kähku ära, et igas puuris peaks keegi sees olema ja üritas iga uue puuri ette jõudes seda looma üles leida. Eriti meeldisid talle troopikamaja ahvid ja linnud, neid vaatas väga pikalt. Ka kalad ja kõikvõimalikud kaslased (ja kassi meenutavad loomad) pälvisid ohtralt tähelepanu. Nüüd ootame, millal laste loomaaed lahti tehakse ja läheme uuele ringile.

Aga hommikutest rääkides, siis ma lihtsalt pean ära mainima, kuigi tibin ärkab meil viimasel ajal umbes-täpselt kell 5:49, on ta nõus tükk aega omaette asjatama ilma suuri pättusi tegemata ja nii saame ikka natukene kauem tukkuda. Mina muidugi olen täiesti süüdimatu ja lasen mõnuga paksu und edasi, kui mees poolärkvel püsib ja ühe kõrvaga kuulab, mis laps teises toas toimetab. Üks hommik näiteks tegi laps nõudepesumasina luugi lahti, ronis selle peale ja hakkas masina peal olevast soolatoosist soola välja kühveldama. Igav ei hakka, see on kindel.

Kommentaare ei ole: