esmaspäev, 6. juuni 2011

Edutu katse

Ostsime eile poest mingi udupeene värvieemalduspulbri, et vala aga masinasse ja värvisaanud (värviandnud - värvisaanud) riided on jälle tagasi oma esialgse värvi juures. Surasin siis huviga kõik siniseks, kollaseks või roosaks värvitud asjad masinasse, valasin pulbri sahtlisse ja jäin põnevusega ootama. Kaks tundi ja 16 minutit hiljem võtsin masinast välja sinised, kollased ja roosad asjad, ainukese erandina olid üks oranz traksisärk ja mehe sinine särk äärmiselt pleekinud aga jätkuvalt siniste plekkidega/roosa tooniga. Nii et jah, idee on ju hea, aga kui värvieemalduspulber eemaldab ka originaalvärvi, siis see pole teps mitte see, mida mina vajan.

5 kommentaari:

ene ütles ...

kas dr beckmanni pulber? see ei toiminud minulgi. ja seal oli hoiatus, et proovida varjatud kohal, ega õiget värvi maha ei võta. aga segapesu jaoks on samal firmal lapid ja need on head. ma ei tea, kas nad mujalt värvi saanud plekid maha võtavad, aga kirjude riiete oma värvid muutusid uuesti erksaks ja valge valgemaks. ja selle värvi, mis nad ise maha annavad, püüavad lapid ilusasti kinni.

tikker ütles ...

kas see oli see dr beckmanni oma? mina kasutan nende pesulappe, nüüd võin rahulikult igat värvi jama koos pesta, ei pea muretsema, et miski värvi annaks. need lapid on pigem ennetavad, aga mõningal määral peaks ka tagantjärele töötama. ema kasutas seda pulbrit ka ja ütles, et mõttetu, samas kui lappe kiidab - pesi näiteks oma helehalli ja tumesinisega spordikoti ära ja ütles, et see polnud osteski nii puhas. ja lilla-valge kirju pluusi valge osa olevat ka valgem kui enne.

ühesõnaga pulber on jama, lapid head. ma küll ei usu, et need mingeid vanu värvisaanud riideid korda teevad, aga lihtsalt kirjude riiete värve peaks kirgastama küll. kuna ma olen jube laisk värvi järgi sorteerija, siis kasutan alati lappe ja pesen kõike koos. jube mõnus on!

tikker ütles ...

no tere talv, ema jõudis minust ette :D:D:D

Mutt ütles ...

Ei olnud Beckmann, mingi muu oli. Beckmanni paki peal oli kirjas, et need mõjuvad ennetavalt, seega neid ma proovima ei hakanud. Mul vaja tagajärgi likvideerida ja ennetamise jaoks on juba hilja :)

tikker ütles ...

mina kuulsin pesulappidest esimest korda elus tänu marisele, kes hetkel luksemburgis resideerub ja tema kasutas neid just tagantjärele. tema jutu peale ema need lapid poest leidiski... näe, maris kirjutab:

http://marisymbermaailma.blogspot.com/2011/04/varsked-plaanid-ja-pesulapid.html
http://marisymbermaailma.blogspot.com/2011/05/pesulapi-vaimustus.html