reede, 17. juuni 2011

Kõik teed viivad, rooma!

Puhkuseplaanid hakkavad ilmet võtma. Kui enne olid plaanid "lähme välismaale", "käime Saaremaal" ja "tahaks Meresuu spa'sse", siis nüüd on otsustatud, et lähme vaatame üle, kas tõesti viivad kõik teed Rooma. Reis broneeritud ja arvegi makstud. Nüüd saan oma päevi sisustada plaanide tegemisega, mida vaadata ja kuhu minna.
Kui juhuslikult keegi teab Termini rongijaama lähistel mõnusaid söögikohti, kus saaks koos lapsega varajast õhtusööki nautida, siis soovitused on teretulnud :) Või siis üleüldiselt soovitused, mida, keda, kus ja kuhu seoses Roomaga. Ja juhuks, kui ma saan oma kalli kaasa nõusse mind shoppama lubama, kas on mingeid soovitusi ka seoses shoppamisega?


Ahjaa... kas reisi(tõrke)kindlustuse puhul võib võtta lihtsalt kõige odavama pakkumise või on mingeid kindlustusfirmasid, kellega ei tasuks tegemist teha?

5 kommentaari:

Henrik ütles ...

Loodetavasti ei tehtud reisitellimust läbi Estouri :)

Mutt ütles ...

Õnneks mitte :P

Anonüümne ütles ...

Ma olen võtnud Salvast ja mingite lisadega, et loodusõnnetused ka kaetud saaks.
Kadri

tafkav ütles ...

Ma olen viimasel ajal teinud oma reisikindlustused läbi Swedbanki (ma ei tea, kas see on mingi püsikliendisoodustus, aga hinnavõit on olnud ca kolmekordne).

P6 ütles ...

Ergo. Suhteliselt soodne hind ja siiamaani kõige mugavam kahjukäsitlus (ehk siis sebiti meile poole tunniga uued lennupiletid, kui Londonist tulev lennufirma lennujaamas alt vedas). Väikese lapsega reisides on korralik reisitõrkekindlustus hindamatu. Kui tahad, võin vahendajat ka soovitada.