teisipäev, 5. juuli 2011

Minu ilus elu


See suvi on ilus :) Olen avanud hoidistamise hooaja ja täiendanud meie moosivarusid kiivi-rabarberi-, maasika-rabarberi- ja tavalise maasikamoosiga. Olen jälle püsti pannud oma mini-aiamaa ja ootan pingsalt, millal ilmuvad esimesed kollased või punased laigud minu tooreid tomateid pungil täis põõsastomatitesse. Ligi meetriseks sirgunud füüsalitaimede õisi ootan ka pikisilmi.
Siis oleme veel käinud loomaaias (lapsele väga-väga meeldis) ja laulupeol (nii väga ei meeldinud...). Lisaks muidugi veel ohtralt niisama jalutamist ja koosolemise nautimist. Ja varsti lähme Rooma ja Saaremaale.

Nii et jah, minu suvi on ilus. Ning ilmselt tundub mu elu kõrvalseisjatele igava ja nõmedana (no moosikeetmine pole ju popp ja noortepärane), aga mina ise olen ülimalt õnnelik ja rahul. Just selline vaikne ja rahulik elu mulle meeldibki. Aga mis saakski olla parem, kui olla abielus mehega, keda ma kogu südamest armastan, ja kasvatada last, kes mind küll poole ajast hulluks ajab, aga kes sellele vaatama (või just selle tõttu?) on nii paganama kallis ja armas? Minu arvates mitte miski. Ja kui keegi arvab teistmoodi, siis jääb talle tema arvamus ja mulle minu oma. Maitsed on ju erinevad.

Kommentaare ei ole: