reede, 12. august 2011

2108

Otsustasin, et see aasta ma sünnipäeva ei pea. Nii et ärgu keegi solvugu, et kutset postkasti potsatanud pole. Tänavu seda sinna ei tulegi. Lihtsalt pole seda sünnipäevatunnet üldse ja ilma selleta on naljakas pidu püsti panna.

Samas, et kellegi õigused ei saaks piiratud, siis kel ikka on suur soov mulle külla tulla, siis oleme 21. augustil kenasti kodus. Torti küpsetan kindlasti (kui vaid suudaks välja mõelda, mis torti tahaks...) ja ilmselt teen ka soolaseid pirukaid. Nii kui keegi soovib külla tulla, siis uksest sisse ikka laseme, lihtsalt ametlikku pidu ma ei pea.


Sünnipäeva teemal natuke musta huumorit ka - mul on korraga läbi läinud tavaline pann, vokpann ja eile lõi põhja kummi ka väike varrega kastrul. Kallil abikaasal lõid kohe silmad särama, et vot, kingin sulle uue kastruli ja panni sünnipäevaks. Naljatilk... Kinkida sünnipäevaks midagi, mida nagunii peab ostma, on sisuliselt minu kingituseta jätmine. Pealegi - pann pole kingitus mulle vaid tervele perele, mis sest et mina seda peamiselt kasutan. Kingitus võiks ikka olla midagi sellist, mida ma tahan ja mida mul ka vaja võiks minna, aga ilma milleta ma saaksin väga hästi hakkama. Vähemalt minu arvamus on selline.

Kommentaare ei ole: