teisipäev, 17. jaanuar 2012

Have I ever...

Vaatasin oma pooleliolevaid kirjutisi ja avastasin, et kunagi 2008. aasta aprillis on mul selline asjake lõpetamata jäänud. Et siin blogis on valitsenud juba tükk aega tõsine vaikus, siis lasen ajaviiteks selle meemi üles :) Kusjuures üllatav on see, et ainult ühe küsimuse vastust pidin muutma, ülejäänud jäävad samad, mis 2008. aastal kirjutatud said. Kas see nüüd tähendab, et mu elu on niivõrd igav...?

*****************
Have had taken a picture of you naked? - loodetavasti mitte.
Made money illegally? – kas n-ö haltuurana väikse tasu eest arvutite remontimine on illegaalne raha tegemine?
Had a one night stand? – mhm… one night stand tähendab vist seda, et mingi juhusliku kutiga käid korra voodis ja rohkem ei ole midagi? Siis ei ole.
Been in a fist fight? – õega olen lapsepõlves kakelnud küll
Slept with your best friend? – parim sõber on esiteks naissoost ja isegi kui ta oleks meesoost, siis ma ei vaata oma sõpru sellise pilguga. Sõber on sõber, mitte mees.
Had sex in a public place? – jep.
Ditched work to have sex? – nõup.
Slept with a member of the same sex? – seksinud pole, ühes voodis maganud rohkem kui korra.
Seen someone die? – peaaegu – kui ma olin nelja-aastane, siis mu vanaema sai ajuinsuldi ja kukkus minu nähes kokku. Ma arvasin pikki aastaid, et sel hetkel ta ka suri, alles teismelisena sain teada, et ta oli tegelikult veel mõned päevad elus. Minu jaoks aga oli ja on see hetk tema surmahetk, rohkem ma teda ei näinud.
Ran from the police? – vist mitte…
Woke up somewhere and not remember how you got there? – võõras kohas ärgates on vahel olnud neid hetki, kus ei tule kohe meelde, kus oled. Aga need hetked mööduvad imekiiresti, kohe kui aju ka üles ärkab.
Fallen asleep at work? – jep…
Used toys in the bedroom? – Rudolf ja Cody lähevad ka arvesse? Et nagu pehmed mänguloomad või nii… Aga tegelikult – jah.
Ran a red light? – kes poleks?
Been fired? – nõup.
Been in a car accident? – jep, neli korda kaasreisijana.
Pole danced or done a striptease? – ei kumbagi.
Loved someone you shouldn't? – armastanud pole, sissevõetud olen olnud.
Sang karaoke? – oo-ei. Minu lauluhääl on ausalt olematu, isegi joogisena ei teki seda :P
Done something you told yourself you wouldn't? – korduvalt.
Laughed so hard you peed your pants? – õnneks mitte.
Caught someone having sex? – no suvel sooja ilmaga looduskaunites kohtades ikka juhtub, eksole…
Shaved your partner? – mind ei lastaks millegi teravaga poole meetri raadiusessegi :P
Given your private parts a nickname? - pole vajadust tundnud selle järele.
Ever gone in public without underwear? – kes poleks? Ja ütlen ausalt, et maailma üks ebamugavamaid riideesemeid on rinnahoidja. Kohe päriselt ka.
Had sex on a roof top? – ei.
Played chicken? – tibu-tibu-tibu-tip… ehk siis tibutantsu tantsisin lasteaias korduvalt.
Mooned/flashed someone? – loodetavasti mitte…
Do you sleep naked? – ainult kaksi ja ainult väga sooja ilmaga. Ma olen nimelt väga suur külmavares.
Blacked out from drinking? - mäluauk - jah. Silmanägemise kadu - jah. Aga ära kukkunud õnneks pole, olen ikka teadlikult magama roninud.
Felt like killing someone? - oojaa... korduvalt. Ja piinarikkalt.
Had sex more than 5 times in one day? - nõup.
Been with someone because they were in a band? - nõup.
Taken 10 shots of liquor in a day? - vist mitte... aga ega ma mõõtnud/lugenud pole.
Shot a gun? - jep, õhupüss ja AK-47 on järgi proovitud.
Gone outside naked? - gone ei ole, been olen. Või tegelikult... saunast olen paljalt välja silganud küll... nii et olen ka gone :)
*********************

Luban, et lähipäevil tuleb ka tsiba sisukam postitus, üks on juba mitu-mitu-mitu päeva pooleli.

Kommentaare ei ole: