esmaspäev, 23. aprill 2012

Elus veel

Kallis abikaasa läks tööle tagasi ja ma olen täna esimest päeva kahe lapsega kodus. Hetkel on küll täitsa mõnus olla - väiksem põõnutab magada ja suurem mängib oma nukkude ja karvikutega. Eks ma tean, et päevad pole vennad ja iga päev ei saa nii mõnus olema, aga ma naudin kuniks seda jagub. Varsti pakin oma famiilia sisse ja lähme õue, siis tuleb suuremal lõunauni ja siis on plaan uuesti õue minna. Ja siis varsti tulebki kallis abikaasa töölt koju. Vahepeal tuleb lapsed sööta, õhtusöök teha ja kui eriti tubli olen, siis ka natuke suurema mänguasju kokku korjata.
Üldiselt on elu täitsa mõnus. Suurem tibin on küll peale väiksema tulekut muutunud jonnakamaks ja ei kuula enam eriti hästi sõna, riidesse panemine möödub tavaliselt veenmise, vaidlemise, pahandamise ja kaklemise saatel, aga seda oligi oodata, et tujutsemist hakkab rohkem olema. Tuleb lihtsalt vahepeal aeg maha võtta, kümme korda sügavalt sisse-välja hingata ja edasi elada. Sest tegelikult on need lapsed ikka niiiiii armsad. :)

Kommentaare ei ole: