esmaspäev, 7. mai 2012

Kaksteist torti vol1


Meie pisike tibin sai laupäeval ühekuuseks juba. Uskumatu - tervelt kuu aega on see väike ilmaime meiega olnud! Ja kuna ma olen seda meelt, et mõlemat last tuleb kohelda võrdselt, siis käivitasin ka pisikese tibina auks projekti "Kaksteist torti." Et siis iga minisünnipäev üritan kokku keevitada ühe tordi/koogi, mida ma kunagi varem proovinud pole. Esimese kuu auks sai valitud Belgia kohupiimatort. Ühtlasi oli see ka esimene kord, kui ma zelatiiniga torti tegin. Natuke tükki see kraam läks, aga maitseelamust see ei mõjutanud, tort oli ikkagi meeeeeletult hea ja kindlasti teen seda tulevikus uuesti.
Ühtlasi võtsin vastu otsuse, et kui kunagi mõni külaline peaks avaldama soovi meie pool salatit süüa, siis ei lahku see külaline enne, kui kogu salat on ära söödud või karpide/kottidega kaasa pakitud. Vaene abikaasa pidi täna meeletu koguse makaronisalatit endale sisse keevitama, kuna eilsetest külalistest jäi seda väga palju alles ja pisitibina seedimise (ja meie öörahu..) huvides mina majoneesiga sööke tarbida ei saa.

Ja ajaloo huvides märgin ära, et 180nest on saanud 139. See on ikka nii erikuradipalju, et lausa nutt tuleb peale. Ning ei, see ei ole kaalunumber.

Aga muidu on elu täitsa lill, päriselt ka.

2 kommentaari:

Maris 'oll' Torga ütles ...

Palju, palju õnne teile!
ja kui küsida tohib, mis näitajad need siis on?

Mutt ütles ...

Nii palju auke tuleb veel teha.