laupäev, 30. juuni 2012

Inimene õpib kogu elu.

Täna sain jälle ühe toreda õppetunni võrra targemaks. Kui seni jälgisin poes "parim enne" kuupäevasid ja seda, et keeratavad korgid oleksid avamata, siis nüüd on veel üks asi, mida jälgida - mähkmepakid. Suutsin nimelt täna poest osta suure mähkmepaki, mis oli servast lahti nokitsetud. Avastasin selle muidugi alles kodus pakki avama asudes. Keegi oli kaks mähet endale "laenanud."
Vot sellise asja peale pole ma tõesti osanud tulla, et mähkmepakki ka poes kontrollida. Edaspidi olen siis targem...

3 kommentaari:

CV ütles ...

Mul oli muuseas sama asi Eesti Prismas, aga mitte mähkmetega vaid pesukaitsetega. Ma olin täiesti šokis.

Anonüümne ütles ...

Olen sellist hügieenisidemete karpi poes näinud.
Kummutatakse ka poeriiulite vahel õllepudelid tühjaks ja süüakse räpaseid puuvilju. Peaasi, et saaks varastada ja tasuta.
Uskumatuid tüüpe on ilmas :)

Anonüümne ütles ...

Ka munadega tuleb ettevaatlik olla- piilu karpi, kas kõik on ikka alles. Pidi poes töötava tuttava sõnul kuum kaup olema.
Katrin