esmaspäev, 9. juuli 2012

JSV

Täitsin täna kaalu-mõõdutabelit ja võin vaikselt rõõmustada - kaalunumber küll eriti usinalt ei lange, aga mõõdud on tasa-tasakesi kahanenud. Sentimeeter siit, sentimeeter sealt... rõõmustan selle üle isegi vaatamata sellele, et vabalt võib see ka mõõtmisviga olla. Ma ju mõõdan eriti peenel viisil lõngajupi abiga, mille siis ehitusmõõdulindiga üle mõõdan. No ei ole mul meeles poest endale normaalne õmblemiseks mõeldud mõõdulint osta. Ehitusmõõdulinti ju ümber kintsu ei keera ja nii ma peangi lõngajuppi vahendajana kasutama. Aga ikkagi... ma rõõmustan ka nende ebamääraste edusammude üle.
Toitumine on küll jätkuvalt totaalselt pekkis, täna olen portsu kartulikrõpse ja hunniku shokolaadikomme naha vahele vitsutanud. Aga vähemalt lõuna- ja õhtusöök oli liha + värske salat, asi seegi.

Kommentaare ei ole: