teisipäev, 31. juuli 2012

JSV


Olen isegi kuskilt seni tuvastamata kohast motivatsiooni leidnud ja viimase pooleteise nädala jooksul tubli 3 korda rasvapõletustrenni teinud. Eile tegin lisaks veel 8 minutit kõhulihaseid kah. Selgus tõsiasi, et lisaks kõhulihastele puuduvad mul ka alaseljalihased, sest kokku jõudsin heal juhul 3 minutit kaasa teha (tükike siit, tükike sealt.) Selg hakkas põrguvalu tegema ja ega kael ka just rõõmust jenkat ei tantsinud. Kaks rasedust ja kaks sünnitust on oma töö teinud ja nüüd tuleb selga treenima hakata.

Mõõtmise rindel on uut nii palju, et Tartus käies sain emalt õmblusmõõdulindi ja saan nüüd end normaalselt mõõta. Mingit erilist vähenemist küll toimunud pole, aga ega ma enne eelmist nädalat ei teinud ka suurt miskit, et numbrid vähenema saaksid hakata. Nüüd läheb teine nädal, mil ma pole koju ühtegi kommi ega shokolaadi ostnud, isugi nagu eriti pole nende järele. Kooki ikka teen vahel ja ülirammusat endatehtud jäätist kah söön, aga vähemalt natukene olen oma meeletut magusatarbimist ohjanud. Asi seegi.

Hetkel on eesmärk sünnipäevaks kaalul uut algusnumbrit näha. 21 päevaga peaks see ehk isegi teostatav olema, kui ma suudan edasi sama tubli olla. Ja kui sünnipäevaks ei jõua, siis hiljemalt septembris võiks küll uus number ees olla, ütleb ju lasteluuletuski, et kõik, kõik on uus septembrikuus. Umbes viis kilo on veel maha raputada, siis on raseduseelne kaal käes - viie kuuga viis kilo peaks täitsa teostatav olema. Kui eriti tubli olen, siis võiks kaotatud kaal suisa sinna kaheksa-üheksa kilo kanti olla, aga üritan kõigepealt neist viiestki lahti saada.


Ja pildi kohta ütlen nii palju, et kui mu kõht niisugune välja näeks, siis ma ei teeks piuksu kah triipude teemal. Kui ma oma kõhust pilti teeksin, siis see sobiks koolis rasestumisteemalises loengus hirmutusvahendina näitamiseks. :P Toimiks kindlasti väga mõjusalt.

1 kommentaar:

Magic. ütles ...

Apteegitillitee võiks ka kaasa aidata. Lisaks mitmele muule heale omadusele, miks seda võiks imetavale emale soovitada, kiirendab see ka ainevahetust. Ma usun, et minu kilod on just tänu sellele teele kadunud.