esmaspäev, 9. juuli 2012

Minu rõdu

Meie väiksele rõdule mahub kenasti kasvama kolm rõdukasti tomateid, neli kasti pipart, kaks kasti basiilikut, üks kast freesiaid, üks kast mingeid muid lilli, mille nime ma olen unustanud, kolm potti liiliatega ja üks pott roosiga. Ja jääb veel ruumi ülegi, et pesurest või lapsevanker rõdule pista.
Eile läksin rõdule taimi kastma ja tibin tuli ka kaasa. Oi seda vaimustust! Ta hüppas vahepeal lausa üles-alla, plaksutas käsi kokku ja hõiskas "juhhuu!" :) Praktiliselt ükshaaval näitas mulle tomatid ja piprad ette, imetles basiilikut ja üritas tooreid tomateid põõsa küljest kätte saada. Me olime vist peaaegu tund aega seal rõdul, sest ta lihtsalt ei olnud nõus ära tulema. Pärast abikaasaga rääkides taipasime, et tibin polegi ju peale maja soojustamist ja rõdude remonti rõdule saanud! Ja ega ma ise polnud ka seal rohkem olnud kui taimede kastmisele aega kulub.
 Täna hakkas tibin juba hommikul nillima, et lähme rõdule vaatama, kas tomatid on juba punased. Kuna päeval käisime hoopis Lennusadamas (väga lahe, soovitan!), siis rõdule jõudsime jällegi alles kella kaheksa ajal, kui pisitibin oli ööunne pandud. Täna istusin rahulikult rõdu laudpõrandale maha, toetasin selja vastu seina ja nautisin seda rahu, mis seal taimede keskel valitses. Tibin loetles jällegi tomateid, imetles lilli ja piilus rõdulaudade vahelt õue. Mõnus oli seal õhtusoojas istuda... Tundub, et olen leidnud endale selle väikese rahuhetke, mille järele puudust tundsin. See pisike hetk ootas mind minu enda kodus, tuli vaid üks uks lahti teha ja seal ta oligi. :)

Kommentaare ei ole: