laupäev, 7. juuli 2012

Söödik

Sirvisin oma blogi ja jõudsin otsaga eelmise aasta augustikuusse, kus kirjutasin, et kallis abikaasa ähvardas panni sünnipäevaks kinkida ja et mulle see idee ei meeldi. Tänavu pean aga oma sõnu sööma, sest panin juba paar nädalat tagasi paika, et just nimelt panni ma see aasta sünnipäevaks tahangi. Nüüd pean vaid välja mõtlema, mis panni ma siis tahan... Senini on alati tefal (või miskit muud sarnast) olnud, aga need lähevad mul üsna ruttu läbi ja kuulu järgi ei pidavat eriti tervislikud vist ka olema. Aga mis seal veel on...? Malmpanni ma ei taha, sest ma ei jaksa teflonpannigi tõsta, kui see sööki triiki täis on. Oskab keegi mingit head praepanni soovitada? Vok-pann hakkab ka läbi minema, nii et mingi hetk tuleb ilmselt ka see uus osta, võib ka seda soovitada. Aitäh juba ette.

Kommentaare ei ole: