teisipäev, 21. august 2012

Birthday blues

Kõige kurvem tänase päeva juures on see, et ma nii ootasin telefonikõnesid. Laadisin isegi telefoni ära, et aku valel ajal tühjaks ei saaks. Ja selle asemel sain terve hunniku facebooki õnnitlusi, mõned sms'id ja ainul neli telefonikõne. Neist kaks olid mu ema ja õde. Tundub, et tänapäeval pole enam moes sõpradele helistamine. Isegi mitte sünnipäeva puhul. Kurb...

3 kommentaari:

Henrik ütles ...

Kui sealt edasi nüüd mõelda, siis neid õnnesoove oleks sul veel vähem, kui sul seal kontot ka veel ei oleks. Tunnen isegi, et aktiivne tutvusringkond on üsna kitsaks kuivanud, eriti peredega inimestega.

Mutt ütles ...

Karta on, et ilma fb kontota ei saaks ma 104 inimeselt õnnitlusi... Täpselt nii palju õnnesoove kirjutati mu seinale.
Võib-olla olen mina imelik, aga ma ei oska nende üle õnnelik olla. Kui kallid sõbrad valivad isikliku õnnitlemise asemel sellise ebaisikulise ja peaaegu automaatse viisi, siis see teeb kurvaks.

Anonüümne ütles ...

No Sul vähemalt ei õnnitlenud ema läbi FB... ohh, miks vanemad inimesed tahavad kõiges noori jäljendada