reede, 31. august 2012

Lasteaialaps valmis

Täna on reede ja täis on saanud esimene lasteaianädal. Ja ma võin õndsalt ohata - meie laps on lausa loodud lasteaialapseks. Esmaspäeval oli ta pool päeva aias, võtsin ta peale lõunasööki ära. Suure kakluse ja tüliga...
Teisipäeval jätsin juba lõunaund magama, ise käisin tööl pikadel külas ja läksin uuesti lasteaeda selleks ajaks, mil lõunauni läbi hakkab saama. Et no juhuks, kui tips peaks nutuga ärkama vms. Olin garderoobis peidus, heegeldasin naabrinaisele Imelooma ja ootasin, kas ja millal minu järele puudust tuntakse. Tund aega hiljem otsustasin, et aitab küll, lähen toon lapse ära. No mõte oli hea, aga pidin 15 minutit teda mööda rühmaruumi taga ajama, ei tahtnud ära tulla. Samal ajal väiksed tüdrukud olid nagu magnetiga minu küljes kinni ja imetlesid pisitibinat.
Kuna suurtibinal polnud seni ühtegi vastuväidet olnud lasteaia suhtes ja talle väga meeldis seal mängida, siis saigi juba kolmapäeval laps terveks päevaks aeda viidud. Mina tegin hommikul kalli-pai ja saatsin ta koos issiga uksest välja. Oh, kui mõnus vaikus oli kodus! Ma ei teinud kohe mitte midagi asjalikku kolmapäeval. No olgu, kaks masinatäit pesu pesin, kuivatasin ja tõin kuivamast ära ning õhtusöögi tegin ka, aga mitte midagi muud ma ausalt ei teinud. Nautisin rahu ja vaikust.
Neljapäeval olin juba asjalikum ja toimetasin enamuse päevast vaikselt ringi. Tegin asju, mida pole varem saanud teha, sest suurtibin oleks liialt agaralt abistama kukkunud. Mul suisa nimekiri asjadest, mis tegemist ootavad ja mille tegemist mina ka ootan. Hämmastavalt mõnus on olla ühelapseline vahelduseks. :)


Ahjaa... kui sa end ära tunned, kes sa ütlesid mulle kunagi, et ma saan nägema vett ja vilet, et oma suurtibin lasteaeda käima harjutada*, siis... in your face! Hoia oma targutused edaspidi endale.

* Kuna ma 99% ajast olen lapsega koos olnud, imikuna hoidsin palju süles ja vaid paar üksikut ööd on ta ilma minuta olnud, siis tuli üks inimene mulle targutama, et ma hellitan oma lapse ära ja ta ei harjugi lasteaiaga ära ja hakkab seal nutma ja sada muud õudusjuttu sinna otsa veel. Kahjuks ma ei mäleta enam, kes seda mulle ütles...

Kommentaare ei ole: