kolmapäev, 1. august 2012

Pann

Kuna eelmine reede ütles mu vana teflonpann lõplikult üles, siis tegin reede õhtul pingsat uurimustööd ja otsustasime, et katsetame keraamilist panni. Ostsime Prismast Domo Optima praepanni ja wok-panni, 28cm diameetriga mõlemad. Nüüd nädal hiljem võin vaimustunult kiita, et super pannid sai valitud! Õli praktiliselt ei peagi panema, absoluutselt kinni ei võta ja imeilusad näevad välja kah. Väga mõnus on nendega süüa teha. Ootan huviga, kaua need mul kestavad.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

oh see teadmine kulub ära, endalgi uut panni vaja ja wokk-panni tahaks ka. Nii et veel kord aitäh oma kogemust jagamast. aga kuidas hinnad, kas prismas odavam kui seal kodutarbed.eu lehel?

Annika

Mutt ütles ...

Hind on üsna sama, vist oli prismas isegi natuke odavam.

Aga praepanni kohta kommenteerin seda, et kas mina teen miskit valesti või siis selle panniga ei saagi liha pruunistada. No mitte kuidagi ei õnnestu see pruunistamine mul.

Magic. ütles ...

Meil on sama tüüpi pannkoogipann ja ausalt öeldes on mul hea meel, et ma seda kulutust ise ei teinud, vaid sain panni kingituseks. Praeb hästi, õli läheb ehk ka vähem, aga puhastamisega näen ma küll kurja vaeva!