reede, 21. september 2012

JSV

Üldiselt on selle supervormiga selline seis, et mul on vaikselt juba hea meel, et ma aastaarvu ei ole täpsustanud. Vahepeal oli ikka korralik tõusperiood, aga õnneks nüüd on taas mõõn pihta hakanud ja numbrid kaalul hakkavad lähenema sellele, milleni jõudsin peale kolme nädalat usinat trennitegemist. See nädal olen jälle lootusetult lohe olnud, vanem tips on nohuga kodus ja laste uneajad ei klapi kohe üldse. Täna vist tuleb esimene selline päev, mil mõlemad samal ajal magavad. Ühtlasi proovin siis täna ka tubli olla ja trenni teha.
Trennist rääkides, siis tõmbasin endale kaks uut videot arvutisse. Üks on kick-box, teine kõhutants, mõlemad Kathy Smith'i omad. Täna võib-olla proovin seda kick-boxi videot, tundus täitsa huvitav olevat. Ma muidugi ei tea, kui hästi selline trenn aitab pekikihti vähendada, aga vaheldust on ju vaja ja traditsioonilisele rasvepõletuse videole pakuvad nii kick-box kui ka kõhutants vaheldust rohkem kui rubla eest.


/Edit kell 14:11 --> Ok, see kick-box on mõeldud minust paljupaljupalju paremas vormis inimestele. Esimese 10 minuti järel surin maha, jalad värisesid, süda peksis sees ja hingamine nõudis jõupingutusi. Ma vist siiski esialgu piirdun oma rasvapõletuse ja 8 minuti trennidega. 

Kommentaare ei ole: